
Kurumsal Mail
Zimbra Türkiye Satış ve Destek
Zimbra Türkiye destek talepleriniz için destek seviyeleri belirlemiştir. Kurumlara uygun Zimbra destek "hizmet seviyesi antlaşması" seçerek veya özelleştirilmiş Zimbra destek paketleri için Zimbra Türkiye yetkilileri ile iletişime geçebilirsiniz.
Zimbra Türkiye destek talepleriniz için destek seviyeleri belirlemiştir. Kurumlara uygun Zimbra destek "hizmet seviyesi antlaşması" seçerek veya özelleştirilmiş Zimbra destek paketleri için Zimbra Türkiye yetkilileri ile iletişime geçebilirsiniz.

Zimbra Mail KP1
- Kurulum - Konfigürasyon
- 7/24 Ticket Destek
- 24 Saat içerisinde Yanıt

Zimbra Mail KP2
- Kurulum - Konfigürasyon
- 7/24 Ticket Destek
- 12 Saat içerisinde Yanıt
- Zimbra Veri Taşıma
- Zimbra Yedekleme
- Zimbra Güncelleme

Zimbra Mail KP3
- Kurulum - Konfigürasyon
- 7/24 Ticket Destek
- 6 Saat içerisinde Yanıt
- Zimbra Veri Taşıma
- Zimbra Yedekleme
- Zimbra Güncelleme
- Merkezi Log Sistemi
- Uzak Bağlantı Desteği